Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych (art. 30 ust. 1 i 2 RODO),
  2. Rejestr zgłoszeń naruszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych (ustawa z dnia 14 czerwca 2023 r. o ochronie sygnalistów),
  3. Księga kontroli zewnętrznych oraz rejestr kontroli wewnętrznych,
  4. Ewidencja pełnomocnictw i upoważnień kierownika jednostki,
  5. Ewidencja upoważnień, w tym do przetwarzania danych osobowych,
  6. Rejestr pieczęci i pieczątek,
  7. Rejestr przesyłek wpływających,
  8. Rejestr przesyłek wychodzących,
  9. Pocztowa książka nadawcza,
  10. Rejestr skarg i wniosków,
  11. Ewidencja wejść na teren szkoły i wyjść (dotyczy osób spoza szkoły),
  12. Księga uchwał rady pedagogicznej,
  13. Księga protokołów rady pedagogicznej,
  14. Księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  15. Książka zdawczo-odbiorcza kluczy,
  16. Księga ewidencji dzieci podlegających obowiązkowi rocznego przygotowania przedszkolnego i obowiązkowi szkolnemu (§ 3 rozporządzenia MEN z 25 sierpnia 2017 r.),
  17. Ewidencja wysłanych zawiadomień o realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów spoza obwodu szkoły,
  18. Księga uczniów przyjętych do szkoły (§ 4 rozporządzenia MEN z 25 sierpnia 2017 r.),
  19. Wykaz uczniów uczęszczających do poszczególnych oddziałów i ewidencja ich obecności na zajęciach edukacyjnych odnotowywana w dziennikach zajęć (§ 8, 9, 11 rozporządzenia MEN z 25 sierpnia 2017 r.),
  20. Wykaz uczniów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę wpisywany w księdze arkuszy ocen (§ 15 rozporządzenia MEN z 25 sierpnia 2017 r.),
  21. Rejestr druków ścisłego zarachowania (§ 5 rozporządzenie MEN z 27 sierpnia 2019 r.),
  22. Imienna ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły oraz duplikatów świadectw ukończenia szkoły (§ 5 ust. 2 rozporządzenia MEN z 27 sierpnia 2019 r.),
  23. Imienna ewidencja zaświadczeń o szczegółowych wynikach egzaminu ósmoklasisty przekazywanych szkole przez okręgową komisję egzaminacyjną (§ 5 ust. 2 rozporządzenia MEN z 27 sierpnia 2019 r.),
  24. Imienna ewidencja wydanych legitymacji szkolnych i ich duplikatów (§ 5 ust. 2 rozporządzenia MEN z 27 sierpnia 2019 r.),
  25. Rejestr wydanych kart rowerowych i ich wtórników (art. 17 ust. 1 pkt 1 i art. 18 ust. 5 ustawy z 5 stycznia 2011 r. Oraz § 22 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 12 kwietnia 2013 r.),
  26. Rejestr orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego oraz opinii wydawanych przez poradnie psychologiczno — pedagogiczne,
  27. Rejestr wydanych przez dyrektora zwolnień z realizacji niektórych obowiązkowych zajęć edukacyjnych, odroczeń spełniania obowiązku szkolnego,
  28. Standardy Ochrony Małoletnich – rejestr zdarzeń,
  29. Rejestr wyjść grupowych uczniów (§ 2a rozporządzenia MENiS z 31 grudnia 2002 r.)
  30. Rejestr wypadków uczniów (§ 50 rozporządzenie MENiS z 31 grudnia 2002 r.),
  31. Księga zbiorów bibliotecznych,
  32. Księga inwentarzowa księgozbioru,
  33. Ewidencja osób korzystających z księgozbioru bibliotecznego,
  34. Ewidencja środków trwałych i wyposażenia,
  35. Księgi pozabilansowej ewidencji ilościowej,
  36. Książka obiektu budowlanego (m.in. zawierająca wykaz kontroli okresowych dotyczących stanu technicznego obiektu i przydatności do użytkowania, wykaz protokołów odbioru robót remontowych w obiekcie),
  37. Rejestr umów-zleceń,
  38. Rejestr umów za wynajem pomieszczeń,
  39. Rejestr umów z kontrahentami poniżej 30000 euro,
  40. Rejestr zatrudnionych nauczycieli i innych pracowników szkoły,
  41. Ewidencje i rejestry w dokumentacji pracowniczej:
    • Ewidencja czasu pracy (art. 149 Kp.),
    • Ewidencja przydziału odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz wypłaty ekwiwalentu za używanie własnej odzieży i obuwia roboczego oraz ich pranie i konserwację (art. 2377 § 1 i art. 2379 Kp),
    • Rejestr przypadków stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby (art. 235 § 4 Kp.),
  42. Rejestr wydanych legitymacji służbowych nauczyciela (art. 11a KN oraz § 2 rozporządzenia MEN z 29 września 2006 r.),
  43. Ewidencja zastępstw nauczycieli (tzw. Księga zastępstw),
  44. Ewidencja rozliczenia godzin ponadwymiarowych,
  45. Rejestr zaświadczeń o akceptacji, wydanych nauczycielom przez komisje kwalifikacyjne (wg przepisów Karty Nauczyciela)
  46. Rejestr wydanych decyzji dyrektora nadających stopień nauczyciela kontraktowego (aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego) lub decyzji odmawiających nadania stopnia awansu zawodowego,
  47. Rejestr wydanych zaświadczeń dla pracowników (kadrowych, płacowych),
  48. Rejestr wydanych delegacji służbowych,
  49. Rejestr wypadków pracowników przy pracy (BHP) (§ 16 rozporządzenie Rady Ministrów z 1 lipca 2009 r.)
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Noblistów Polskich w Strykowie
odpowiada: Marzena Ciesielska
data: 17-01-2025
wytworzył: Karolina Wojciechowska
data: 17-01-2025
data: 17-01-2025

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 17-01-2025 - Edycja treści
  • 31-01-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 76